این بین تموم آقایون هست.
متاسفانه همونطوری که گفته شد ما هم خدا رو میخوایم هم خرمارو.
الان دوستانی دارم که دایما با دخترهایی که تکلیف خودشون رو نمیدونن دوستی های همه جوره داشتند و بودن تو این شرایط ذهن منو خراب کرده بود.
این رو در نظر داشته باشید که بودن و اطلاع از این شرایط آثار بسیار مخربی نسبت به جنس مخالف تو ذهنتون میزاره.
اگه شما هم در چنین شرایطی هستید مطمین باشید دوستانی که دارید و دخترهایی که با شما به قول خودتون دوست معمولی هستن آدمهای مناسبی نیستن.
کسی که به این راحتی نیازای شمارو برآورده میکنه همونطور هم ذهن شمارو آلوده میکنه.
مخلص کلام اینکه شما الان در محیط درستی نیستین.پس یه تجدید نظری در دوستانتون انجام بدین.پس دنبال ازدواج در این محیط نباشید که صدمه بدی میخورید.







پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)