سلام عزیزم
کوچکترین تردیدی نکن که انتخابت درست بوده و به هیچ عنوان تحت تاثیر حرفهای مادرت قرار نگیر چون همون طور که گفتی دهن بین هستند و حرفهاشونو از رو عقل و منطق نمی زنن. با شوهرت خوش باش و کمکش کن تا پیشرفت کنه چون هم بچه زرنگی هست و هم اینکه انگیزشو داره. با عمل نشون بده که با شوهرت خوشبختی و دوسش داری .به راهت ادامه بده و نترس. یا علی








علاقه مندی ها (Bookmarks)