خوب من میتونم عین اب خوردن کادو ازش پس بگیرم فعلا چون همکاره اینکارو نکردم.
تا دو ماه دیگه انتقالی مو میگیرم ازین بیمارستان میرم من قرار نیست خدمات بمونم سمتم عوض میشه اما اگه نیومد سمتم زنگ میزنم همچین خوشگل کادو رو ازش پس میگیرم که حال کنه .
فاصله بین عشقو نفرت به اندازه یه تار مو بیشتر نیست .








علاقه مندی ها (Bookmarks)