به نام خدا
دوست گلم بله بعد از عقد مهر ایشون به دلتون می افته و بعد از ماهها به ایشون عادت خواهید کرد و سختتون میشه ازشون جدا بشین ولی .... ولییییییییی گلم این برداشت فعلی شما از ظاهر ایشون هیچگاه از ذهنتون خارج نمی شه، شما تا اخر احتمالا یادتون هست که از لحاظ ظاهری با ایشون مشکل داشتید و تا مدتی بعد از عقد پیش دوستان و جامعه این حس شدیدتر میشه و چون اون رو جزیی از خودتون می دونید در این مورد شرمنده و سرخورده خواهید بود و اختلافات احتمالی بعد از عقد که معمولا پیش میاد باعث دلسردی و دلزدگیتون میشه که اگر این احساسات منفی از سمت شما به خوبی کنترل نشه و طرف مقابل هم کم تجربی کنه بسیار گران تمام خواهد شد............
من جدا هشدار میدم در صورتی که حس خوشایندی ( نه اینکه حس خوب ازدواج که هر دختری داره....بین این دو تفاوته) بهتون نمیده ، دلتون نمی خواد با ایشان پیش دوستاتون ظاهر شید ، احساس می کنید صد در صد از ایشون برترید و اگر موقعیت شغلی و مالی و..... رو نداشتند مورد مناسبی برای زندگی نبودند و سایر مواردی که شما رو به این نتیجه می رساند که بعد از عقد ایشون باید جلوی شما کوتاه بیان و قبول کنن که شما کاربلدترید در روابط اجتماعی از ازدواج زود هنگام و عجولانه با ایشان خودداری فرمایید.............. بررسی بیشتری نمایید که میتونه خطرناک باشه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)