Suzana عزیز
شما یک و نیم سالگی فرزندت باردار شدی و سقط کردی
من ۶ ماهگی دوقلوهام باردار شدم و با وجود اصرار شوهرم به سقط و با اینکه هنوز بخیه های سزارینم درد میکردن و تمام بدنم ضعف شدید داشت بخواطر بارداری دوقلویی و افسردگی شدید گرفته بودم چون استراحت مطلق بودم و چند ماه خونه گیر شدم با وجود تمام اینها راضی به سقط نشدم و بازم تمام سختیها رو تحمل کردم و دلم نیومد بچه مو بکشم به شوهرم گفتم این هدیه خداست امکان نداره بکشمش
وقتی پسرم به دنیا اومد با یه عالمه مشکل تو قلبش به دنیا اومد و فقط ۱۲ روز زنده بود با اینکه پسرم مرد و من خیلی خیلی غصه خوردم ولی بازم ناخواسته باردار بشم همون تصمیمو میگیرم








علاقه مندی ها (Bookmarks)