امان از روزی که دل در دام صیاد باشه
دوست عزیز هرکسی تاپیک هاتون رو بخونه انتهای داستان براش واضحه. شما هم با خودت نجنگ که در این نبرد نابرابر عقل و احساس مغبونی .
فراموش نکن که تکمیل شخصیت در گرو اعتراف به نفس است.
اگه ۷۰هزار تاپیک دیگه هم باز کنی و هزاران توصیه بخواهی من مختصر و مفید توصیه آخر داستان رو بهت میگم.
فقط خواهشا بچه دار نشو.








علاقه مندی ها (Bookmarks)