خودت هم متوجه هستی که این داستان تمام شده، اولین قدم اینه که همین واقعیت رو بپذیری. سخته اما تا وقتی بقول خودت احساساتت درگیره نمیتونی راه قانونی درستی در پیش بگیری و در نهایت مهریه ت هم از دست میدی
به همان مقدار که ته دلت فکر کنی میشه این رابطه رو درست کرد به همان مقدار به خودت ضربه زدی و مشکلت رو بیشتر کردی
هرچه زودتر احساساتت رو فراموش کنی شانس گرفتن مهریه ت بیشتر میشه
شکایت کتک زدن رو پیگیری کن حتما و حالا که اون به طلاق اصرار داره تو روی مهریه تمرکز کن
از برخورد بیشتر خانواده ها و حرفهای خاله زنکی پرهیز کنید و با صبر و حوصله مسیر قانونی رو دنبال کن
ایشون به شرطی میتونه شمارو با خودش ببره که مسکن و معیشت شمارو تامین کنه و تعهد کنه آسیبی بهتون نرسونه
بطور کلی متاسفم برای زنهایی که در قرن ۲۱م هنوز اجازه میدن مردی دست روشون بلند کنه. چجوری به همچین آدم ناسالمی احساس دارن؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)