به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 19

Threaded View

  1. #15
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 14 دی 96 [ 00:34]
    تاریخ عضویت
    1394-12-24
    نوشته ها
    138
    امتیاز
    2,794
    سطح
    32
    Points: 2,794, Level: 32
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 106
    Overall activity: 20.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    20

    تشکرشده 181 در 88 پست

    Rep Power
    33
    Array
    عزیزم من بچه چهارماهه ای دارم که حساسیت هم داره و درک میکنم درگیر بچه شدن چقدر سخت و وقت گیره ولی اولا دلیل نمیشه چون بچه هست دیگه رابطه عاطفی و غیرعاطفی شما و همسرت مهم نباشه.دوما همه چیز فقط در اتاق خواب خلاصه نمیشه.آقایون معمولا کم شدن روابط جنسی رو درک میکنند اگر از نظر عاطفی تامین باشند.هر از گاهی پنج دقیقه هم که بچه خوابه بشین پیش همسرت و بهش بگو دوستش داری و چقدر دلت برای دو نفره هاتون تنگ شده.توی کارهای بچه حتما حتما شریکش کن.گاهی بده ببره بچه را حموم،اگر شیرخشک میدی یه چند تا وعده را بزار پدر آماده کنه بده.من خودم کمکی گاهی شیرخشک ضدحساسیت میدم کلا وعده های شیرخشکش را اگر پدرش خونه باشه میدم اون بده.زیاد هم بکن نکن در مورد بچه نکن بزار اشتباه کنه.اگه تو حموم بچه را بد نگه داشت فقط اومد بیرون با فاصله سشوار بگیر سمت گوشش که آب نمونه عفونت کنه ولی تو ذوق پدر نزن.بزار بره براش با سلیقه خودش لباس بگیره.بفرستش دنبال خرید پوشک و ... .شیر میدی بعدش بده آروغش را باباش بگیره.حتما هم از شیرین کاری های بچه فیلم بگیر براش بفرست.بزار همیشه در جریان بچه باشه.شما خسته و افسرده ای،شوهرت هم خسته است ولی باید هر دو با هم این دوران را طی کنید.

  2. 3 کاربر از پست مفید kaspian تشکرکرده اند .

    sevil73 (جمعه 17 دی 95), بارن (شنبه 04 دی 95), خانم مهندس (شنبه 04 دی 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. مشاجره من وشوهرم كدام مقصر هست؟راه حل چيست؟
    توسط tanin_eshgh در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: چهارشنبه 27 اردیبهشت 96, 09:35
  2. به اين احساس اوليه اعتماد كنم؟؟؟ ... به نظرتون من زود قضاوت ميكنم؟؟؟
    توسط rama25 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 33
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 شهریور 91, 09:00
  3. +دختر مورد علاقم امروز روز آزمایش ازدواجش با کسی دیگست؟خواهشا کمک
    توسط hosi64 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: سه شنبه 26 مرداد 89, 17:27
  4. پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: سه شنبه 26 مرداد 89, 16:24
  5. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 18 خرداد 88, 21:59

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:18 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.