
نوشته اصلی توسط
RIRAYA
همه زندگیم شده بازیگری
می خندم و اماته دلم غم داره
حرف می زنه نمیشنوم
همه حرفاش برام دروغه
حرف می زنم اما نمی دونم چی گفتم
خالی خالی ام
مثل آدم کور و کر شده
تو یه تونل تاریک انگار راه میرم
متاسفم برای این شرایط روحی بدی که دارید.
اگه بهش بگی بیاد روانشناس و مشاور، باهاتون می آد؟
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
علاقه مندی ها (Bookmarks)