سلام
اگه اشتباهی هم کرده باشی ، مطمئنا در حق اون نکردی
اگه کسی بخواد شاکی بشه هم ، معلمت می تونه شاکی بشه . و السلام
سعی کن به هیچ کسی تو زندگی وابسته نشی ، اونم این طور آدمی
مگه مهمه اصلا . زندگیت رو بکن و دوستای دیگه ای پیدا کن.
هیچ دلیلی وجود نداره که ایشون این طور رفتار کنن. شاید حسادت باشه . به هر حال با یه آدم حسود دوست نباشی برات بهتر هم هست.
سعی کن زندگیت رو کنی و بهش اهمیت ندی. همونطور که قبل اون داشتی زندگی می کردی ، بعد اون هم می تونی .
از این آدمها و ماجراها و اتفاق ها زیاد توی زندگیت می افته بعدها . سعی کن ساده بگیری و بذاری آدمایی که میخوان برن ، برن.
مطمئن باش اونی که موندنی باشه، می مونه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)