حداقل می تونین آدرس اشتباه ندین
من وقتی می خواستم ازدواج کنم رفتم خونه جاریم و ازش خواستم درباره مادر و پدر همسرم بهم اطلاع بده ( چون خودش واسطه ازدواج ما شد)
اونم گفت اگه بهشون محبت کنی و باهاشون بگردی باهات خوب و مهربونن کلا صمیمیت رو دوست دارن الان می فهمم که اشتباه محض بود اگه رابطه و فاصله رو رعایت کرده بودم بهتر بود و سیستمشون کاملا دوری و دوستی بود حالا به چه حسابی اینهو گفت نمی دونم








علاقه مندی ها (Bookmarks)