من فکر میکنم شما خیلی زیادی حساس و خودخواهید. منم همسرم همین جوره و من اصلا ناراحت نمیشم که هیچی خوشحالم هستم که انقدر با نزاکت و بافکره . در واقع این رفتار معنی ترس از پدرش نیست به نظر من نشون دهنده ی اینه که همسرتون به بلوغ فکری رسیده و من به شخصه مردایی رو که حریم خصوصیشون رو نمیخوان به بقیه نشون بدن خوشم میاد چون وقتی تو خونه با همیم و بهم محبت میکنه بیشتر بهم میچسبه تا اینکه بیرون ادای مردای زن دوست و زن زلیل رو در بیاره. از روی رفتار و احترام متقابلی هم که به هم میزاریم همه میدونن که مطمئنا داخل خونه زندگی عاشقانه ای با هم داریم . شمام میتونی مثل یه دوست کنارش باشی وقتی جلو فامیل هستین. دو تا رفیق فابریک . عزیزم حالا انقدر وقت دارین دونفره مسافرت برین. بعدشم لذت مسافرت و کنارهم بودن هیچ ربطی به تعداد افرادی که باهاشون هستی نداره . باید یاد بگیری از هرلحظه با هر شرایطی لذت ببری تا اینکه جنگ اعصاب راه بندازی و بخوای زوری همسرت رو کنار خودت نگه داری.
هیچ وقت هیچ وقتم شوهرت رو با هیچ مردی نه توی ذهن و نه توی کلام مقایسه نکن.








علاقه مندی ها (Bookmarks)