سلام
فکر می کنم علت این که همسرتون ساکته و نه با شما موافقت (عملی) می کنه و نه با مادرش مخالفت خاصی
این هست که نه درآمدی داره و نه نقشی تو زندگیتون. از یه طرف می ترسه حمایت خانواده اش را از دست بده، پس تا جایی که می تونه مطیعشونه
از اون طرف هم از زندگی مستقل و خونه و ماشین بدش نمی آد ... که داری براش تهیه می کنی.
تا زمانی که همسرت استقلال نداشته باشه وضعیت همینه. در یه شرایط بلاتکلیف و معلق می مونی. چون همسرت نقش خاصی نداره جز استفاده از حمایتهای مادرش و همسرش.
و داره سعی می کنه هر دو را نگه داره.
برادر شوهرهای شما اگه تونستن جواب منفی به خواسته های غیرمنطقی مادرشون بدن، دلیلش اینه که رفتن دنبال کار و زندگی و استقلال مالی و ...
شوهر شما مجبوره بمونه و جوابی به خواسته های اضافه ی خانواده اش نده. هر چند خواسته های اونها اضافی هم نیست، در ازای خونه و پول تو جیبی و ... انتظار خدمات جبرانی دارند.
مشکل همسر شماست، نه مادرش.
وگرنه ایشون مادر دختر و پسرهای دیگه اش هم هست. چرا شرایط اونا متفاوته؟
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
علاقه مندی ها (Bookmarks)