سلام عزیزم متاسفم اما اگه واقعا میخای ادامه بدی باید در خودت هم تغییراتی کنی ایشون که خداروشکر معلومه میخاد چون میگی قرص مصرف میکنه
حتما شما هم باعث دلگرمیش بشو بذار بخاطر ازدست ندادن شما انگیزه و تلاش داشته باشه
کارهایی که شما باید بکنی از چند جنله بالا کاملا مشخصه که خیلی مهارتهای زندگی رو بلد نیستی تو این سایت از مقالهاش استفاده کن
تو همین سایت اموزش زن بودن رو مطالعه کن
حتما حتما حتما حتما سخنرانیهای دکتر حبشی بخصوص کلید مرد ایشون و اقتدار مرد ایشون رو گوش کن زندگیت زیر رو میشه ایشالله
باز اگرراهنمایی خاستی با جزییات توصیح بده کلا تو تالار زیاد مطالعه کن
وقتی شدی یه همسر دوست داشتنی همسرت هرکاری میکنی برات حتی پیش دکتر و مشاور








علاقه مندی ها (Bookmarks)