سلام ممنون از دنیای عزیز
منم برای نفر بعد ازخدای مهربون میخوام که وجودش سرشار از آرامش بشه
تشکرشده 159 در 51 پست
سلام ممنون از دنیای عزیز
منم برای نفر بعد ازخدای مهربون میخوام که وجودش سرشار از آرامش بشه
فرشته مهربان (پنجشنبه 18 آذر 95), فرشته اردیبهشت (پنجشنبه 18 آذر 95), باغبان (پنجشنبه 18 آذر 95), شیدا. (پنجشنبه 18 آذر 95)
تشکرشده 8,211 در 1,575 پست
ممنون دوست گرامی از دعای خوبتون.
برای همه به خصوص نفر بعد دعا می کنم که ، خدایا در عیب هایش ستار ش، در ترس ایمنش ، در سختی پناهش، در بیماری شفایش باش ، رزق و روزی اش را زیاد ، شر ازش دور بفرما .
الهی آمین.
فرشته مهربان (پنجشنبه 18 آذر 95), فرشته اردیبهشت (پنجشنبه 18 آذر 95), نیلوفر:-) (پنجشنبه 18 آذر 95), باغبان (پنجشنبه 18 آذر 95), شیدا. (پنجشنبه 18 آذر 95)
تشکرشده 37,361 در 7,159 پست
با سلام
دعای بسیار عالی بود که حیف میشد اگر خودم را شاملش نمی کردم.
متشکرم
من هم دعا می کنم که خدا به همه به خصوص نفر بعد علمی بدهد که در آن نفع باشد و هدفی را به او الهام کند که خوشبختی جاویدان در آن باشد و مفهوم رنج این دنیا را برایش شفاف کند و همیشه از او راضی باشد
Eram (پنجشنبه 18 آذر 95), فرشته مهربان (پنجشنبه 18 آذر 95), فرشته اردیبهشت (پنجشنبه 18 آذر 95), نیلوفر:-) (پنجشنبه 18 آذر 95), باغبان (پنجشنبه 18 آذر 95), شیدا. (پنجشنبه 18 آذر 95)
تشکرشده 6,950 در 1,499 پست
سلام
ممنون از دعای خوبتون که مناسب حال الانم هست
من هم برای نفر بعد دعا میکنم که اراده اش برای انجام کارهای مفید مثل ورزش و مطالعه و کنترل استفاده از فضای مجازی بیشتر بشه و سالم زندگی کنه
برای من هم دعا کنید ؛مطالعه رو شروع کردم ولی درمورد ورزش فعلا در فکر اقدام به ورزش منظم هستم
و البته امیدوارم همیشه لبخند رو لبهاش باشه .
تشکرشده 1,642 در 598 پست
سلام
ممنون از دعای خوبت فرشته اردیبهشت عزیز
این دعا واقعا مخصوص خودم بود .انشالله شما هم به اهدافت برسی و ورزش کردن و هرچه زودتر شروع کنی که لذت زندگی کردن رو بیشتر میکنه.
برای نفر بعدی آرزو میکنم که در زندگیش به نظم و آرامش فکری و روحی برسه..از خودش راضی باشه و خداوند از او راضی باشه .
براش آرزو میکنم که بودن در لحظه حال رو بیشتر تجربه کنه و از زندگی در گذشته و آینده رها باشه.
آرزو میکنم آرامش روزافزن رو برای شما ،و اینکه از بسیاری از اضطراب های ساختگی و غیرواقعی که زندگی به انسان تحمیل میکنه دور بمانی...
![]()
فرشته مهربان (پنجشنبه 18 آذر 95), فرشته اردیبهشت (شنبه 20 آذر 95), نیلوفر:-) (پنجشنبه 18 آذر 95), بی نهایت (پنجشنبه 18 آذر 95), باغبان (پنجشنبه 18 آذر 95), شیدا. (پنجشنبه 18 آذر 95)
تشکرشده 14,732 در 3,979 پست
ارم عزیز،
این دعا را درست موقعی که بهش احتیاج داشتم خوندم. مرسی.
نظم و آرامش فکری و روحی، بودن در حال و ...
برای نفر بعد دعای سلامتی جسمی و روحی می کنم. آرامش![]()
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
تشکرشده 6,060 در 1,481 پست
من الان دقیقا در وضعیتی هستم که شدیدا به سلامتی جسمی و روحی و آرامش نیاز دارم.
مرسی شیدا جوون.
برای نفر بعد دعا میکنم که کمترین استرس رو تو زندگیش تجربه کنه.
فرشته مهربان (پنجشنبه 18 آذر 95), نیلوفر:-) (پنجشنبه 18 آذر 95), باغبان (پنجشنبه 18 آذر 95), شیدا. (دوشنبه 22 آذر 95)
تشکرشده 417 در 195 پست
این روزهای من آمیخته با استرس هست. به این دعا خیلی احتیاج داشتم. ممنون از صبا 2009
برای نفر بعد دعا می کنم که قدر داشته هاش رو بدونه... قدر سلامتی، آدم هایی که دوسشون داره، لحظه های زیبا و بی نهایت چیزای دیگه....
تشکرشده 189 در 39 پست
سلام بهاره جون
ممنون از دعاي خوب و کاملت که منشا همه ي احساس هاي خوب و خوشبختيه.
من اين دعا رو برميدارم که خيلي بهش احتياج دارم.
براي نفر بعد هم دعا مي کنم که هرگز دلش از اميد و آرزو خالي نشه. چون اميد و آرزوها ما رو زنده و پر تلاش نگه ميدارن.
ولي اگه آرزوهاش برآورده نشد خدا بهش نعمت توکل رو بده تا با آرامش درک کنه که شايد اون آرزو به خير و صلاحش نبوده.
خدايا تلاش مي کنيم اما راضي هستيم به آنچه تو براي ما ميپسندي.
فرشته مهربان (جمعه 19 آذر 95), باغبان (جمعه 19 آذر 95), شیدا. (دوشنبه 22 آذر 95)
تشکرشده 36,137 در 7,447 پست
با سلام
بر میدارم این دعای خوب را با یک تبصره اونم اینکه بخواه که دلم از امیدی که پیوسته بهم داده خالی نشه و همچنین از اهداف والا .... دوست دارم بجای آرزو بگم اهداف والا که قوی تر و غنی تر از آرزوهاست ( البته از نظر من )
خدایا اجابت فرما به حق این آدینه روز که سالروز آغاز امامت منجی بشریت مولا صاحب الزمان است
آمین یا رب العالمین
برای نفر بعد عمیقاً طالبم... طول عمری با برکت و سلامت ، زندگی سرشار از نعمت ، آرامشی عمیق و معنایی و پیوسته که در لحظات سخت زندگی همراهش باشد و کمک حالش و یارش باشد که هدیه امروز برایش اجابت این ،دعا باشد ان شاء الله
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)