پیش از هر مطلبی بهتون به یقین می گم که خدا خیلی دوستتون داره یکی از لطف هایی که خدا بهتون کرده آمدن به این تالاره .
دوستانی که دلسوزانه حرف های آدم را می شنوند و در بضاعتشون هر چه از دستشون بر می یاد راهنمایی می کنند.
دوست عزیز خیلی حوبه که تاپیک جدید باز کردی ، اتفاقا عنوان پر مفهومی هم انتخاب کرده ای :
1- فراموشی
2- رهایی از غم
3- جدا شدن از زندگی احساسی
4- رستگاری
ذهنت معلومه نا آرامه چون تمام سوالاتت حول محور فقط "فراموشی" می گرده.
پس بهتره در گام اول فقط به آرامش ذهنت بپردازی و زمانی که کمی آرام تر شدی وبه خودت مسلط تر شدی به موضوع های دیگه به صورت اصولی بپردازی.
در خودت بگرد چه چیزهایی آرامت می کنه؟
رابطه ات با خدا و عبادت چگونه است؟
اهل سفر هستی؟
آیا صحبت کردن با دوستی ، خواهر و یا مادر می تونه آرامت کنه؟
گاهی در این شرایط لازمه آدم به کسی مطمین و قابل اعتماد پناه ببره .
بگرد و قابل اعتماد ترین را پیدا کن.








علاقه مندی ها (Bookmarks)