سلام به تمامی دوستانم که واقعا مرا همراهی کردید.
خانواده من کاملا مخالف هستند . و خودم احساس می کنم فقط دلم برای این آقا می سوزد و هر چقدر فکر می کنم می بینم می توانم موقعیت های بهتری داشته باشم .
و واقعا احساس می کنم مسئولیت یک بچه را در اوایل زندگی قبول کردن بسیار کار مشکل و سختی می باشد .
در هر صورت هنوز جوابی نداده ام و باز هم می خواهم فکر کنم و تصمیم عاقلانه ای بگیرم که بعدا احساس قربانی شدن را احساس نکنم .
امیدوارم خدا بهم کمک بکنه تا بتونم راه درست رو انتخاب کنم .