خدا یعنی منو نمیبینی ...خیلی غمگینم...خیلی دردمندم...منم نگاه کن...تنهام...
تشکرشده 68 در 36 پست
خدا یعنی منو نمیبینی ...خیلی غمگینم...خیلی دردمندم...منم نگاه کن...تنهام...
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)