خدایا می خوام درد و دل امام سجاد (ع) را بگم - خودت کمکمون کن
ممنون
خدایا از دشمنی که گمراهم می کند و از شیطانی که به بی راهه ام می برد،،،به تو شکایت می کنم ،
شیطانی که سینه ام را از وسوسه انباشته ، و زمزمه های خطرناکش قلبم را فرا گرفته است
شیطانی که با هوا و هوس برایم کمک می کند ،
و عشق به دنیا را در دیدگانم زیور می بخشد ، و بین من و بندگی و مقام قرب ،،،پرده می افکند .








پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)