سلام.
خب شما به نتیجه ای که روانشناس گفته و هر عقل سلیمی این رو قبول میکرد رسیدین .. شما همه تلاشتون رو برای حفظ زندگیتون انجام دادین دیگه چی میخایین ؟!
.
دقیقا اینجا چه راهنمایی مد نظراتون هست که بگیرین ؟؟
آیا میخایین روزنه امیدی برای ادامه این زندگی بهت پیشنهاد بدن ؟
آیا میخاهید دوستان تایید کنن که جدایی بهترین گزینه هست ؟
یا اینکه فقط قصد درد دل کردن دارین ؟
.
به نظر من جلوی ضرر رو هرجا بگیری منفعته . اگه میدونی که همه تلاشت رو کردی و شوهرت درست نشد رسما جدا شید و روی آینده جدید خودتون وقت بزارین.
ی چیزی تو مایه های انتخاب بد از بدتر هست.