من الان مثل اونموقع ها نیستم.خیلی منطقی تر برخورد میکنم.
ولی برعکس شوهرم تندی میکنه.منو به اضطراب میندازه.داد و هوار راه میندازه...
ارامش و امنیت نذاشته برام تو زندگی.
گمون نکنم رفتار الانش بخاطر رفتار اونموقع من باشه.
واقعا از کوچکترین تعامل خانواده من با دامادمون شدیدا ناراحت میشه








علاقه مندی ها (Bookmarks)