به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 32

Hybrid View

  1. #1
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 15 اردیبهشت 98 [ 18:50]
    تاریخ عضویت
    1394-2-31
    نوشته ها
    777
    امتیاز
    14,904
    سطح
    79
    Points: 14,904, Level: 79
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 446
    Overall activity: 15.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    700

    تشکرشده 1,168 در 528 پست

    Rep Power
    147
    Array
    سلام

    اقا مجید مشکل عمده شما اینه که داری زود قضاوت میکنی..پیش بینی میکنی .. واسه چیزهائی که معلوم نیست اتفاق بیفته و نیفته دلشوره میگیری..

    شما بجای گذاشتن انرزی رو پیدا کردن دختر مورد نظرتون.. انرژیتونو صرف نگرانی , و خوندن تاپیک ها و موضوعات غیر مرتبط با موضوع خودتون میکنید و این کارها باعث میشه شما از هدفتون دست بردارید..

    شما فقط یه کار و یه مسیر الان پیش روتون هست که قبلا گفتم و بازم میگم..

    اگه بیرون دختری دیدی که متناسب با قد شما بود تعقیبش کنید و خونشونو پیدا کنید و بعد بقیه کارهارو بسپارید به خونواده..

    تو سایتهای همسریابی عضو بشید و شرایطتونو بنویسید .. اونجا دختر خانم ها هم قد خودشونو نوشتن و میتونید به اونایی که متناسب شما هستند پیام بفرستید و نظرشونو جویا بشید و هر کی هم جوابش منفی بود نه ناراحت بشید
    و نه دلسرد.. چون هر کس معیارهائی داره..

    راه سوم اینه که به خدا بسپارید و مطمئن باشید خدا حل میکنه..

    این نگرانی رو از بابت اینکه خانومتون در آینده بخواد بخاطر قد تون ترک کنه از ذهنتون خارج کنید .. این چیزها درصدش خیلی کمه و خانمی هم اگه بخواد این کارو بکنه بعد طلاق صد در صد پشیمون خواهد شد .. اگه شما هوای خانومتونو
    داشته باشید و بهش محبت کنید هیچ وقت این کارو نمیکنه مگر اینکه با نون حلال بزرگ نشده باشه که رفتنش بهتر از موندنشه..

    دگ نگرانی و ناامیدی رو بذار کنار و بچسب به هدفت.. موفق باشی

  2. 2 کاربر از پست مفید جوادیان تشکرکرده اند .

    majid70 (یکشنبه 30 آبان 95), باغبان (شنبه 29 آبان 95)

  3. #2
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 01 آذر 95 [ 20:01]
    تاریخ عضویت
    1395-8-12
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    265
    سطح
    5
    Points: 265, Level: 5
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 47.0%
    دستاوردها:
    7 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    20

    تشکرشده 6 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط جوادیان نمایش پست ها
    سلام

    اقا مجید مشکل عمده شما اینه که داری زود قضاوت میکنی..پیش بینی میکنی .. واسه چیزهائی که معلوم نیست اتفاق بیفته و نیفته دلشوره میگیری..

    شما بجای گذاشتن انرزی رو پیدا کردن دختر مورد نظرتون.. انرژیتونو صرف نگرانی , و خوندن تاپیک ها و موضوعات غیر مرتبط با موضوع خودتون میکنید و این کارها باعث میشه شما از هدفتون دست بردارید..

    شما فقط یه کار و یه مسیر الان پیش روتون هست که قبلا گفتم و بازم میگم..

    اگه بیرون دختری دیدی که متناسب با قد شما بود تعقیبش کنید و خونشونو پیدا کنید و بعد بقیه کارهارو بسپارید به خونواده..

    تو سایتهای همسریابی عضو بشید و شرایطتونو بنویسید .. اونجا دختر خانم ها هم قد خودشونو نوشتن و میتونید به اونایی که متناسب شما هستند پیام بفرستید و نظرشونو جویا بشید و هر کی هم جوابش منفی بود نه ناراحت بشید
    و نه دلسرد.. چون هر کس معیارهائی داره..

    راه سوم اینه که به خدا بسپارید و مطمئن باشید خدا حل میکنه..

    این نگرانی رو از بابت اینکه خانومتون در آینده بخواد بخاطر قد تون ترک کنه از ذهنتون خارج کنید .. این چیزها درصدش خیلی کمه و خانمی هم اگه بخواد این کارو بکنه بعد طلاق صد در صد پشیمون خواهد شد .. اگه شما هوای خانومتونو
    داشته باشید و بهش محبت کنید هیچ وقت این کارو نمیکنه مگر اینکه با نون حلال بزرگ نشده باشه که رفتنش بهتر از موندنشه..

    دگ نگرانی و ناامیدی رو بذار کنار و بچسب به هدفت.. موفق باشی
    سلام
    من تاپیک های غیر مرتبط نخوندم همه اونایی که مربوط به قد بود مطالعه کردم و البته تو اکثر اونا خانم ها نظر مثبتی نداشتن و تقریبا جز خط قرمز اکثرشونه

    غصه خوردن و ناامیدی که مشکلی حل نمیکنه باید با واقعیت کنار اومد . نمیدونم شاید اصلا زنده نموندم تا زمان ازدواجم کسی از فرداش خبری نداره


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. احساس میکنم همسرم خیلی درگیری فکری داره وتحت فشار کاریه.میخوام کمکش کنم
    توسط آناهیتا۲۷ در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: چهارشنبه 08 آذر 96, 13:08
  2. قد کوتاه اخه چرا خدا
    توسط mahmoud777 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: یکشنبه 08 دی 92, 11:14
  3. کبوتر با کبوتر، باز با باز
    توسط lord.hamed در انجمن سایر مقالات ازدواج
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 18 فروردین 92, 16:06
  4. می خوام برگردم خونه پدرم ..ی مدت کوتاه
    توسط نازنین آریایی در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 60
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 آذر 91, 17:02
  5. می خوام برگردم خونه پدرم ..ی مدت کوتاه
    توسط نازنین آریایی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 60
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 آذر 91, 17:02

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:12 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.