سلام
مجید جان ، باز رفتی تو فازی منفی که !!
ما قبلا هم گفتیم به شما ، هر شخصی یه معیاری داره ،،،
مهم اینکه همسر آینده شما ،،، به شما باور کنه !
وقتی به خودت باور نداری ، توقع همسسر آینده ات چطوری بهت باور کنند !
از طرفی اوت تاپیک را باید با دقت بیشتری بخونی !!!!
ما نباید شادی درونمان ،،حزب باد باشه !!
دخترهای متناسب با قد شما هستند و از طرفی قد شما خوبه !!
خیلی حساس شدی !









علاقه مندی ها (Bookmarks)