دلناز گرامی این تشویش رو به اون انتقال نده. حل می شه ایشالله. با همسرتون صحبت کنید و از اون کمک بگیرید. من شک ندارم که به مرور نشونه های خوبی می گیرید.
براتون از ایزد یگانه بهترین هاو آرامش رو طلب می کنم.
تشکرشده 502 در 230 پست
دلناز گرامی این تشویش رو به اون انتقال نده. حل می شه ایشالله. با همسرتون صحبت کنید و از اون کمک بگیرید. من شک ندارم که به مرور نشونه های خوبی می گیرید.
براتون از ایزد یگانه بهترین هاو آرامش رو طلب می کنم.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)