دلناز گرامی این تشویش رو به اون انتقال نده. حل می شه ایشالله. با همسرتون صحبت کنید و از اون کمک بگیرید. من شک ندارم که به مرور نشونه های خوبی می گیرید.
براتون از ایزد یگانه بهترین هاو آرامش رو طلب می کنم.