حنا جان
نگذار تو حس و حال الانت بمونی
یه مدت گریه و بغض و خواب و سکوت لازمه اما نگذار طولانی مدت و کار هر روزت بشه داغونت میکنه و مثل یک غم مزمن گریبان گیرت میشه!
سعی کن بری دنبال تفریح و ورزش و سرگرمی، رفتن به سینما و پارک ، باشگاه ورزشی، با دوستات پارک رفتن و بستنی خوردن،
کتاب های جالب خوندن و ....
البته مشاوره حضوری رفتن کنار همه این کارها لازمه
باید خودت رو دوباره پیدا کنی
و اگه قبل ازدواج هم شخصیت ضعیف و با اعتماد به نفس پایین داشتی، الان با کمک مشاورها و تلاش خودت اعتماد و عزت نفست رو ببری بالا!
پیروز و شاد باشی![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)