خیلی خوب بود اما کاش یه راه حلی هم میذاشتی آخه فکر کنم من کمالگرا هستم.
تشکرشده 216 در 84 پست
خیلی خوب بود اما کاش یه راه حلی هم میذاشتی آخه فکر کنم من کمالگرا هستم.
مثل من (شنبه 11 آذر 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)