به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 22
  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 15 اردیبهشت 98 [ 18:50]
    تاریخ عضویت
    1394-2-31
    نوشته ها
    777
    امتیاز
    14,904
    سطح
    79
    Points: 14,904, Level: 79
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 446
    Overall activity: 15.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    700

    تشکرشده 1,168 در 528 پست

    Rep Power
    147
    Array
    سلام سالار جان

    خواهش میکنم وظیفه اس عزیز

    پیشنهاد این قبیل کارها صرفا برای اینکه روحیت و حال و هوات عوض بشه نه اینکه فکر کنی تا اخر عمر باید این شغلو انتخاب کنی.. منظور اینه که بیکار نباشی و سرت گرم بشه تا افکار منفی نیان سراغت.. در ضمن این قبیل کارها که توش تنش نیست
    و بعلاوه با ساختن چیزی حس یا کاشتن گل حس خوبی بهت دست میده .. در کنارش دانشگاهو هم ادامه بده و فعلا فکر سربازی نباش.. باشگاه یادت نره

  2. کاربر روبرو از پست مفید جوادیان تشکرکرده است .

    شیدا. (چهارشنبه 19 آبان 95)

  3. #12
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 09 تیر 96 [ 22:22]
    تاریخ عضویت
    1395-8-11
    نوشته ها
    22
    امتیاز
    528
    سطح
    10
    Points: 528, Level: 10
    Level completed: 56%, Points required for next Level: 22
    Overall activity: 14.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 3 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array
    دفترچه رو پست کردم . چن ماه دیگه اعزامم. درس خوبه ولی شرایط مالی باید بهتر باشه تا بتونی به درس خوندن ادامه بدی واسه همین ادامه ندادم بچه های توسطح معدل خودم رفتن تهران ،ولی من اصن واسه ارشد نخوندم. اون زمان هم مثل الان نمیدونستم کار درست رو انجام میدم یانه . فقط به این فکر میکردم ارشدو بگیرم شرایط بدتر میشه.واسه همین قیدشو زدم . وقتی دانشگاه بودم فضای خشکی تو دانشگاه احساس میکردم ولی الان که بیرون از دانشگام کلا محیط جامعه و بازار کار با دانشگاه زمین با اسمون فرق داره از نظر سواد و اخلاق .

  4. #13
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 15 اردیبهشت 98 [ 18:50]
    تاریخ عضویت
    1394-2-31
    نوشته ها
    777
    امتیاز
    14,904
    سطح
    79
    Points: 14,904, Level: 79
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 446
    Overall activity: 15.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    700

    تشکرشده 1,168 در 528 پست

    Rep Power
    147
    Array
    سلام

    دگ کاریه که شده ایشالله تو سربازی دورو برت شلوغه و کمتر سمت فکرای منفی میری .. تو خدمت خواهی دید که کسانی هستند که خیلی وضعشون شاید از تو بدتره.. از قبل هم پیش داوری نکن راجع به هیچی..

    برای خدمتت پول جمع کن از الان .. موفق باشی

  5. #14
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 09 تیر 96 [ 22:22]
    تاریخ عضویت
    1395-8-11
    نوشته ها
    22
    امتیاز
    528
    سطح
    10
    Points: 528, Level: 10
    Level completed: 56%, Points required for next Level: 22
    Overall activity: 14.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 3 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ممنون.

  6. کاربر روبرو از پست مفید salarsard تشکرکرده است .

    جوادیان (شنبه 22 آبان 95)

  7. #15
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 09 تیر 96 [ 22:22]
    تاریخ عضویت
    1395-8-11
    نوشته ها
    22
    امتیاز
    528
    سطح
    10
    Points: 528, Level: 10
    Level completed: 56%, Points required for next Level: 22
    Overall activity: 14.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 3 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array
    دوباره حالم بد شده. یه سنگینی خاصی رو سینم احساس می کنم. اخر کار بود مدیریت زنگ زد گفت میتونی بری ده دقیقه دیگ میرسم من گفتم نه صبر می کنم تا بیای. تو همون ده دقیقه یه نفر دیگ از راننده ها اومد گفت دوتومن بابت طلب مشتری که دیشب نذاشتم سیگار بکشه رو بدی .منم بهش گفتم من از پشت تلفن که نمیتونم بفهم طرف سیگاری یا نه از اون گذشته بقیه هم به من گفتند نمیخوان برن پیش این یارو خلاصه داستانه مسخره ای بود. اما با این کار ندارم. من خسته بودم یکم صدامو بالا بردم. وقنی از مغازه اومدم بیرون یکم عذاب وجدان می کردم. چون راننده یکم سنش بالا بود. همینم نمیدونم درسته دارم می نویسم یا نه. فقط بخاطر پولش موندم.
    اگ کسی ادرس روانشناس خوب تو مشهد میشناسه بگه هزینه ویزیتشم بگین تا ازپسش بر بیام .ممنون

  8. #16
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 09 تیر 96 [ 22:22]
    تاریخ عضویت
    1395-8-11
    نوشته ها
    22
    امتیاز
    528
    سطح
    10
    Points: 528, Level: 10
    Level completed: 56%, Points required for next Level: 22
    Overall activity: 14.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 3 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array
    کسی نیس؟یه چند تا ادرس میخوام باهاشون تماس بگیرم.
    خواهش میکنم.

  9. #17
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 21 بهمن 04 [ 16:30]
    تاریخ عضویت
    1394-4-10
    نوشته ها
    504
    امتیاز
    13,292
    سطح
    75
    Points: 13,292, Level: 75
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 358
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    125

    تشکرشده 552 در 282 پست

    Rep Power
    88
    Array
    کاملا درکت می کنم
    منم بعد از فارغ التحصیلی رفتم تو یه کارخونه ریسندگی کار کنم
    روز اول بد نبود ولی خیلی کارگرهای دیگه ( که اتفاقا همشون خانم بودن) مثله گنده لات ها حرف می زدن و تحقیر و توهین و بی ادبی و هرچی فکرش رو کنی
    فرداش نتونستم برم
    رفتم یه جایی منشی شدم حقوقش یک پنجم قبلی بود ولی محیطش بهتر و آروم تر بود
    هر چند اونجا هم برام خیلی سخت بود
    چاره ای نیست دنیا همینه
    به نظرم سعی کن خودتو رو وفق بدی چون کسی قرار نیست با دل ما راه بیاد

  10. #18
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 09 تیر 96 [ 22:22]
    تاریخ عضویت
    1395-8-11
    نوشته ها
    22
    امتیاز
    528
    سطح
    10
    Points: 528, Level: 10
    Level completed: 56%, Points required for next Level: 22
    Overall activity: 14.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 3 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array
    حرفت منطقیه حیاط خلوت.ولی یه سوال از خودم میپرسم . این تنها راهه؟من همین حالا دو سه راه روبروی خودم میبینم. اینجایی که کار میکنم فکر نکنم تا دو ماه بیشتر دووم بیارم. چون مرخصی نداره.بعضی وقتا باید از راننده و مسافرا عذرخواهی کنم و دیگ مشکلاتش...
    مدام دنبال یه حرفه هستم تااون دوماه بعدی رو با اون پر کنم. ولی نمیدونم چی؟خواهرم میگ برو حسابداری یاد بگیر تا اگر تو رشته خودت پیدا نکردی یک پلن بی داشته باشی. ولی خودم علاقه ندارم. ازاون گذشته اصن سربازی کجام؟ دوست دارم توسربازی کار کنم ولی نمیدونم می تونم یا نه؟خودم فکر نمیکنم.برای همین یه راه دیگ جلو پام گذاشتم اینکه بعد از این دوماه با پولش برم یه چیزی بخرم فکر کنم پی اس فور بخرم اخه وقتی بازی می کنم دیگ به این دنیا و مشکلات فکر نمیکنم .خودم یه زمانی دوست داشتم بازی ساز بشم اما کو پول ؟
    چند تا شرکت مرتبط با رشتم قبلا صحبت کردم اما پایان خدمت میخواست. نمیدونم ریسک کنم یه مدرک مرتبط با رشتم بگیرم تا دو سال صبر کنم تا ببنیم می تون شغلی مرتبط با اونو پیدا کنم یا نه.یه چیزه دیگ هم بگم دستام داره یخ میزنه هوا خیلی سرد شده. خودمو میشناسم چون این فصل جو کار و اینجور گرفته منو چند روز دیگه ممکنه خودم از کار اخراج بشم و اوضاع بتر بشه. خودم میخام همون پی اس فور رو بخرم راهی که دلم میخاد برم و تمام مشکلات و بدبختایمو ول کنم... کار درستیه؟

  11. #19
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 15 اردیبهشت 98 [ 18:50]
    تاریخ عضویت
    1394-2-31
    نوشته ها
    777
    امتیاز
    14,904
    سطح
    79
    Points: 14,904, Level: 79
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 446
    Overall activity: 15.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    700

    تشکرشده 1,168 در 528 پست

    Rep Power
    147
    Array
    سلام

    بجای گیم بازی کردن که باعث میشه خشونت و استرست زیاد بشه , پولشو خرج روانشناس و دکتر و دارو کن تا حالت خوب بشه..

    دو صفحه برات راهکار نوشتیم الان میگه پی اس بخرم بشینم خونه منزوی تر بشم.. مارو گرفتی برادر؟؟

  12. #20
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 25 اسفند 02 [ 19:28]
    تاریخ عضویت
    1394-10-28
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    6,084
    سطح
    50
    Points: 6,084, Level: 50
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 66
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    9

    تشکرشده 10 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط salarsard نمایش پست ها
    حرفت منطقیه حیاط خلوت.ولی یه سوال از خودم میپرسم . این تنها راهه؟من همین حالا دو سه راه روبروی خودم میبینم. اینجایی که کار میکنم فکر نکنم تا دو ماه بیشتر دووم بیارم. چون مرخصی نداره.بعضی وقتا باید از راننده و مسافرا عذرخواهی کنم و دیگ مشکلاتش...
    مدام دنبال یه حرفه هستم تااون دوماه بعدی رو با اون پر کنم. ولی نمیدونم چی؟خواهرم میگ برو حسابداری یاد بگیر تا اگر تو رشته خودت پیدا نکردی یک پلن بی داشته باشی. ولی خودم علاقه ندارم. ازاون گذشته اصن سربازی کجام؟ دوست دارم توسربازی کار کنم ولی نمیدونم می تونم یا نه؟خودم فکر نمیکنم.برای همین یه راه دیگ جلو پام گذاشتم اینکه بعد از این دوماه با پولش برم یه چیزی بخرم فکر کنم پی اس فور بخرم اخه وقتی بازی می کنم دیگ به این دنیا و مشکلات فکر نمیکنم .خودم یه زمانی دوست داشتم بازی ساز بشم اما کو پول ؟
    چند تا شرکت مرتبط با رشتم قبلا صحبت کردم اما پایان خدمت میخواست. نمیدونم ریسک کنم یه مدرک مرتبط با رشتم بگیرم تا دو سال صبر کنم تا ببنیم می تون شغلی مرتبط با اونو پیدا کنم یا نه.یه چیزه دیگ هم بگم دستام داره یخ میزنه هوا خیلی سرد شده. خودمو میشناسم چون این فصل جو کار و اینجور گرفته منو چند روز دیگه ممکنه خودم از کار اخراج بشم و اوضاع بتر بشه. خودم میخام همون پی اس فور رو بخرم راهی که دلم میخاد برم و تمام مشکلات و بدبختایمو ول کنم... کار درستیه؟
    سلام تو همین آزانس به کارت ادامه بده،سعی کن تو همین کار تجربه کسب کنی .واسه اون قضیه راننده سخت نگیر برای همه پیش میاد.دستات یخ می زنه می تونی از دستکش استفاده کنی.اوقات فراغت کتاب های قانون جذب مطالعه کنی خیلی تو زندگیت تاثیر می ذاره


 
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:29 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.