سلام
دوستان عزیزم خیلی ازتون ممنونم.هرچقدر فکر کردم دیدم واقعا نمیتونم اینقدر ذهنم درگیر همچین مساله ای بشه.به همین دلیلم اون اقا رو بلاک کردم و بهش گفتم ک دیگه نمیخام باهاش ارتباطی داشته باشم.از شما هم ممنونم ک کمکم کردین.الان حس میکنم ی بار سنگین از ذهنم برداشته شده.همگی موفق باشین.








علاقه مندی ها (Bookmarks)