سلام عزیزم متاسفم اما بیماری شما فقط زمانی قطعی و سریع رفع میشه که بری روانپزشک دکتر داروهایی میده که روی مغز تاثیر میذاره و مغز دستور اسودگی میده و فکرت بصورت واضحی بیخیال میشه حتما پیش روانپزشک خوب برو ایشالله بزودی خوب بشی
در مورد دانشگاه با این رتبهای سال قبل بااینکه نخوندی خوب بودی پس توکلت رو برخدا کن وفقط تلاش کن واصلاااا به نتیجه فکر نکن چون هرکی بخدا توکل کنه خدا براش کافیه پس بهترینها رو برات رقم میزنه
با پدرت هم کاری به کارش نداشته باشین اگه مادرت میتونه این سایت بیاد تا بیشتر دربرابربرخورد باپدرت راهنمایی بگیره
به هر حال دیگه بخصوصیاتش اشنا هستین مواظب باشین عصبانیش نکنین بذارین برا خودش باشه مادرت هم کاری به کارش نداشته باشه اون که خرجی شما رو نمیده پس بذارین بیپولی بهش فشار بیاره خودش اونوقت میفهمه چیکار کنه








علاقه مندی ها (Bookmarks)