ممنونم
اگه توانایی این رو داشتم که افکارمو کنترل کنم هر افکاری مثل وسواس فکریم نا امیدیم و هرچیز دیگه که الان داشنجو بودم نه اینکه برای بار سوم بخام کنکور بدم
سالای قبل خیلی نمیخوندم 2 3 هزار منطقه 1 میشدم حالا هم خاهر برادرم گیر میدن که بمون بخون قبول بشی
رابطم با خواهر برادرم هم کمرنگه









علاقه مندی ها (Bookmarks)