فکر نمیکنم ابراز علاقه ی شما به ایشون کار چندان درستی باشه. کار درست اینه که با وقار و متین باشید و سعی کنید با رفتارهای صحیح و مناسب شان و سن خودتون ایشون رو به سمت
ازدواج با خودتون سوق بدید. ببینید ایشون یک استاد هستن و دختر ندیده و ... نیستن. اگه دنبال ازدواج باشن دنبال یک خانم در سطح فکری و رفتاری خودشون خواهند بود نه یه دختر لوس
مثل مثلا دوست شما که بهش شماره دادن که رفتار صحیح استادتون رو دیدید و روشنه ایشون چرا در کلاس عنوان کردن در واقع هم به بقیه ی دانشجو ها هشدار دادن و هم اینکه دوست
ندارن کسی براشون مسئله ای ایجاد کنه چون ایشون به واسطه ی شغلشون باید مواظب باشن. به هر حال من کاملا احساس میکنم شما ایشون رو با همکلاسی های پسر خودتون یکی
می دونید و بحث تجربه و دنیا دیدگی استادتون رو نادیده میگیرید که میخواید چنین اقدامی انجام بدید. لطفا شرایط خودتون رو بررسی کنید و با شرایط استادتون بسنجید ببینید اصلا به هم
میخورید یا نه. مثلا سطح سواد خودتون و ایشون در یک سطح قرار داره؟ آیا شما هم شاغل هستید؟ محل زندگی شما و ایشون یکی هست؟ از نظر مذهبی به هم میخورید؟
اساتید اکثزیت تمایل دارند همسرشون کسی باشه که از نظر شغلی و جایگاه اجتماعی در سطح بالایی باشه. بنابراین اصولا کم پیدا میشن اساتیدی که با دانشجو ازدواج کنن مگه اینکه اون
دانشجو واقعا خوب و برجسته باشه .
اما یه نکته ی دیگه. ممکنه شما این پیشنهاد رو به استادتون بدید و ایشون با شما بسیار بد برخورد کنند چون همون طور که میدونید تهمت ارتباط با خانم ها برای اساتید بسیار سنگین تموم
میشه مخصوصا اگه استخدام هم نباشن. بنابراین دقت کنید به خاطر حس به اصطلاح عاشقانه ی خودتون با آبرو و شغل استادتون بازی نکنید همین طور من به شما پیشنهاد میدم اگه واقعا
میخواید چنین اقدامی انجام بدید حساب اخراج شدن از کلاس و آبروریزی در جمع همکلاسی هاتون رو هم در نظر بگیرید چون به احتمال زیاد تو کلاس استادتون مسئله رو بازگو خواهند
کرد به دلایلی بنابراین بعد از اتمام ترم و ثبت نمره تون به ایشون ابراز علاقه کنید برای خودتون بهتره.








علاقه مندی ها (Bookmarks)