به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 9 , از مجموع 9

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 17 دی 98 [ 01:15]
    تاریخ عضویت
    1395-4-04
    نوشته ها
    194
    امتیاز
    6,016
    سطح
    50
    Points: 6,016, Level: 50
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 134
    Overall activity: 64.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    369

    تشکرشده 353 در 152 پست

    Rep Power
    47
    Array
    فکر نمیکنم ابراز علاقه ی شما به ایشون کار چندان درستی باشه. کار درست اینه که با وقار و متین باشید و سعی کنید با رفتارهای صحیح و مناسب شان و سن خودتون ایشون رو به سمت

    ازدواج با خودتون سوق بدید. ببینید ایشون یک استاد هستن و دختر ندیده و ... نیستن. اگه دنبال ازدواج باشن دنبال یک خانم در سطح فکری و رفتاری خودشون خواهند بود نه یه دختر لوس

    مثل مثلا دوست شما که بهش شماره دادن که رفتار صحیح استادتون رو دیدید و روشنه ایشون چرا در کلاس عنوان کردن در واقع هم به بقیه ی دانشجو ها هشدار دادن و هم اینکه دوست

    ندارن کسی براشون مسئله ای ایجاد کنه چون ایشون به واسطه ی شغلشون باید مواظب باشن. به هر حال من کاملا احساس میکنم شما ایشون رو با همکلاسی های پسر خودتون یکی

    می دونید و بحث تجربه و دنیا دیدگی استادتون رو نادیده میگیرید که میخواید چنین اقدامی انجام بدید. لطفا شرایط خودتون رو بررسی کنید و با شرایط استادتون بسنجید ببینید اصلا به هم

    میخورید یا نه. مثلا سطح سواد خودتون و ایشون در یک سطح قرار داره؟ آیا شما هم شاغل هستید؟ محل زندگی شما و ایشون یکی هست؟ از نظر مذهبی به هم میخورید؟

    اساتید اکثزیت تمایل دارند همسرشون کسی باشه که از نظر شغلی و جایگاه اجتماعی در سطح بالایی باشه. بنابراین اصولا کم پیدا میشن اساتیدی که با دانشجو ازدواج کنن مگه اینکه اون

    دانشجو واقعا خوب و برجسته باشه .

    اما یه نکته ی دیگه. ممکنه شما این پیشنهاد رو به استادتون بدید و ایشون با شما بسیار بد برخورد کنند چون همون طور که میدونید تهمت ارتباط با خانم ها برای اساتید بسیار سنگین تموم

    میشه مخصوصا اگه استخدام هم نباشن. بنابراین دقت کنید به خاطر حس به اصطلاح عاشقانه ی خودتون با آبرو و شغل استادتون بازی نکنید همین طور من به شما پیشنهاد میدم اگه واقعا

    میخواید چنین اقدامی انجام بدید حساب اخراج شدن از کلاس و آبروریزی در جمع همکلاسی هاتون رو هم در نظر بگیرید چون به احتمال زیاد تو کلاس استادتون مسئله رو بازگو خواهند

    کرد به دلایلی بنابراین بعد از اتمام ترم و ثبت نمره تون به ایشون ابراز علاقه کنید برای خودتون بهتره.

  2. 5 کاربر از پست مفید زندگی خوب تشکرکرده اند .

    mary2000 (سه شنبه 18 آبان 95), nima026 (دوشنبه 17 آبان 95), ZENDEGIBEHTAR (دوشنبه 13 دی 95), بانوی آفتاب (دوشنبه 17 آبان 95), شیدا. (دوشنبه 17 آبان 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. وابستگی پسری به پسر دیگه
    توسط mohamad79 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: یکشنبه 02 فروردین 94, 17:47
  2. پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 خرداد 92, 09:21
  3. پاسخ ها: 40
    آخرين نوشته: چهارشنبه 16 اسفند 91, 14:10
  4. آیا درسته اگه مادر و خانواده پسر نه گفتن ، پسر قید عشقش رو بزنه؟
    توسط fa_karoon در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: سه شنبه 25 مهر 91, 17:58

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:30 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.