به نظر من تناسب قدتون با ایشون خیلی خوبه. اگر هم نگران کوتاه قد شدن فرزندتون هستین که خاله ی من قدش 160 و شوهر خالمم 161 ولی جفت فرزندانشونم قد بلند شدن. چرا؟! بخاطره اینکه تغذیه مناسب داشتن و خالم خیلی به تغذیه بچه هاش از همون بچگی اهمیت میداد.

با تغذیه مناسب میتونین از کوتاه قد شدن فرزندتون جلوگیری کنین