سلام
در مورد اثر شناختن مزاج روی زندگی که از نظر من درسته. من از وقتی رفتم پیش یه متخصص (البته مدرک دانشگاهی نداشت، یه عطاری معتبر بود)، حالم واقعا خیلی بهتر شد. اون در مورد طبعم برام توضیح داد و یه عالم چیز برام لیست کرد که اینا رو بخور اینا رو نخور.
یه چیز جالب هم این بود که یه سری از خلقیاتم رو که فکر می کردم جزء شخصیتم هست رو اسم برد، و گفت اینها از عوارض طبعم هست.
یعنی چی که چطور بفهمیم؟ نمی خوایم خودمون آزمایشش کنیم که :) من هفته بعد با خواستگارم میرم پیش همون آقای عطار، هم طبعش رو می پرسم، هم می بینم نظرش در مورد سازگار بودن یا نبودن طبع هامون چیه. مرسی از یادآوریت.









پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)