به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 32

Hybrid View

  1. #1
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 15 اردیبهشت 98 [ 18:50]
    تاریخ عضویت
    1394-2-31
    نوشته ها
    777
    امتیاز
    14,904
    سطح
    79
    Points: 14,904, Level: 79
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 446
    Overall activity: 15.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    700

    تشکرشده 1,168 در 528 پست

    Rep Power
    147
    Array
    سلام

    اقا مجید منظورتون از دوست داشتن یکی چیه؟ شما تا جواب قطعی بله رو نگرفتین نباید وابسته بشید.. مهر قلبیتونو در حد خواستگار حفظ کنید تا با شنیدن ج منفی بهم نریزید..

    دوستان همه نظرات خوبی دادن ولی اون چیزی که شما تو ذهنتون دارین اینه که میخواین بخاطر قد کوتاهیتون از دنیا انتقام بگیرید و بجای تلاش ناامیدی و ازدواج نکردنو جایگزین کنید ..

    من مغازه دارم و هر مدل زوجی رو میبینم.. برای نمونه دو تا زوج مشتریم هستن که فک کنم اقا 160 به پائین قدشونه ولی خانم 175 باشن و خیلی هم باهم خوبن.. البته من منظورم این نیست که شما هم این کارو انجام بدین

    بلکه میخوام بگم با دیدن همچین مردهائی اعتماد به نفستون قوی بشه و به خودتون بگید مگه من چی از اونا کمتر دارم ..منم میتونم پیدا کنم ..منم میتونم خیلی بهترشو پیدا کنم و یا به خودتون بگید کسی که منو به خاطر قدم

    رد میکنه به بخت خودش لگد زده و این چنین حرفائی

    ولی شما در مقابل این حرفا به خودتون چی میگین :: من بخاطر قدم دگ مجرد خواهم موند...معیار همه دخترها قد هستش و من از این حیث عقبم.. این دفعه دگ اگه جواب منفی بشنوم قید ازدواجو میزنم.. .همه پسرهای قد بلند خوشبخت هستن..
    شیک پوشی و تحصیلات و اخلاق و رفتار به اندازه قد بلند ارزش ندارن ... همه پسر و دخترهای قد کوتاه مجرد موندن و فقط قد بلند ها متاهلن و خیلی افکار مخرب و غلط این مدلی هستن که باعث ناامیدی شما خواهند شد

  2. 2 کاربر از پست مفید جوادیان تشکرکرده اند .

    majid70 (شنبه 15 آبان 95), باغبان (شنبه 15 آبان 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. احساس میکنم همسرم خیلی درگیری فکری داره وتحت فشار کاریه.میخوام کمکش کنم
    توسط آناهیتا۲۷ در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: چهارشنبه 08 آذر 96, 13:08
  2. قد کوتاه اخه چرا خدا
    توسط mahmoud777 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: یکشنبه 08 دی 92, 11:14
  3. کبوتر با کبوتر، باز با باز
    توسط lord.hamed در انجمن سایر مقالات ازدواج
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 18 فروردین 92, 16:06
  4. می خوام برگردم خونه پدرم ..ی مدت کوتاه
    توسط نازنین آریایی در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 60
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 آذر 91, 17:02
  5. می خوام برگردم خونه پدرم ..ی مدت کوتاه
    توسط نازنین آریایی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 60
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 آذر 91, 17:02

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:14 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.