سلام ممنون ازهمگی
عشق آفرین گرامی پستت روچندین بارخوندم
ممنونم ازت که وقت گذاشتی فکرمیکنم بهترین راهکارهمین باشه
ازاون روزتاحالادرموردش باهاش حرفی نزدم منتظرراهنمایی هابودم وهم اینکه خودم آروم بشم وبه دورازاسترس باهاش حرف بزنم
واقعا بایدبه این نیازش توجه کردواونودرجهت درست پیش برد.
ازاین نظرتوجه نکرده بودم
خیلی ممنون وسپاس ازدوستانی که پاسخ دادن








علاقه مندی ها (Bookmarks)