سلام آقا مجید
همه آدما توی دنیا مجموعه ای از صفات خوب بد ظاهری و باطنی هستند. هیچکس تو دنیا کامل نیست و هر کس یه کاستی هایی داره. یکی چشماش ضعیفه، یکی چهرش نا زیباست، یکی موهاش کم پشته، یکی دندوناش نا منظمه یکی قدش کوتاهه یکی لکنت زبان داره و...و...و...
ولی هیچکدوم از این صفات تعیین کننده موفقیت یا شکست انسان نیستن، مگر اینکه خودش رو نقاط ضعفش تمرکز کنه و اونا رو برای خودش بزرگ کنه و اجازه بده براش تعیین کننده بشن. اینکه یه نفر شما رو به خاطر قد کوتاهتون نپسندیده چندان فاجعه ای نیست که شما رو کلا از ازدواج ناامید کنه. به جای ناامید شدن سعی کنید ابعاد دیگه ظاهرتون رو تقویت کنید. خوش لباس باشید و همیشه مرتب و معطر تو جامعه حاضر باشید.لباس هایی رو انتخاب کنید که شما رو کشیده تر و بلند تر نشون بدن. کفشایی بپوشید که کمی لژ یا پاشنه داشته باشن. موهاتون رو همیشه مرتب و تمیز نگه دارید و خط ریشتون هم همین طور. دندوناتون رو سفید و براق کنید با مسواک زدن و هر از چند گاهی جرم گیری. لباسای کلاسیک و رسمی تر بپوشید که جذابیت های مردونه تون بیشتر به چشم بیاد و خییییلی کارای دیگه.
همه این کارها و کارهای دیگه ای که بهتون اعتماد به نفس میده و باعث میشه حس خوبی نسبت به خودتون و ظاهرتون داشته باشید رو در اولویت فکریتون قرار بدید. من خودم یه دخترم و بهتون میگم مطمئن باشید یه مرد برای جذابیت به هیچ چیز به اندازه اعتماد به نفس و ادب و وقار نیاز نداره، اینو مطمئن باشید.
پس روی اعتماد به نفستون کار کنید، سعی کنید ارزش های اخلاقی رو در خودتون تقویت کنید و روی نقاط مثبتتون تمرکز کنید.
موفق باشید








علاقه مندی ها (Bookmarks)