دلیلایی که گفتی به نظرم زیاد از روی فکر درست نیستا چون اگه واقع بین باشی انچان هم اشتباهاتی که انجام دادی بزرگ نبوده که احتیاج به بازگو کردن برای کسی باشه یا اینکه خب تو هم تلاشتو کردی برای این رابطه ولی قسمت نشد پس دیگه تو فکرش نرو که اون چه فکری میکنه و ...