نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته اردیبهشت نمایش پست ها
سلام
به نطر من اگر قراره کمکی از کسی بگیرین بهتره همسرتون خودش اقدام کنه
یعنی خودتون نرین از پدر پول قرض کنین
بذارین افسار مسایل مالی دست شوهر باشه
و خودش مسولیت قرض هایی که گرفته به گردن بگیره
ولی اگر شما این کارو بکنین قضیه فرق میکنه.


سلام فرشته اردیبهشت عزیز.ممنونم بابت پاسخی که گذاشتین.(متاسفانه بدلیل مسایلی نمیتونم خودمو با نام قبلی معرفی کنم
اخه مجبور شدم با نام جدید بیام خیلی خوشحالم که زندگی خوبی رو اغاز کردید/.)


از لحاظ منطقی حرف شما کاملا درسته .خودم هم همین نظر رو داشتم ولی گاهی وقتا توی زندگی به یه بن بست میرسی که نه راه پس داری و نه راه پیش.همسرم دقیقا زمانیکه زندگیمون رو اغاز کردیم تمام سرمایه ی زندگیش رو که از دوران نوجوانی پس انداز کرده بود از دست داد .

در حال حاضر سعی میکنم که دخالتی نداشته باشم و نمیخوام تبدیل به یه مرد تنبل بشه که نیاز به حمایت بقیه داره .اما اینقدر از طرف بانک تحت فشار هستیم که ناچارا به ذهنم خطور کرد که یا از خانواده خودم کمک بگیریم یا خانواده خودش.با خوانواده خودش صحبت کرد اما پدر ومادرش درامدی ندارند ولی برادرانش از لحاظ مالی موقعیت خیلی خوبی دارن ولی حاضر نشدن به ما کمک کنند.

نمیدونم چکار کنم؟خیلی شرایط سختی گیر کردیم.