به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 14

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 03 آبان 95 [ 20:38]
    تاریخ عضویت
    1395-8-01
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    73
    سطح
    1
    Points: 73, Level: 1
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 59.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class
    تشکرها
    0
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array
    سلام شیدا جان
    اجازه بدین ضمن اینکه با قسمت اول حرفتون موافقم یه کم موضوع رو باز تر کنم براتون.
    ایشون روز اول وضعیت مالی نرمال و خوبی داشتن و وقتی با من و خانوادم آشنا شدن خیلی علاقه مند شدن که توی ایران بمونن و پولشونو اینجا بذارن توی یه کاری.
    متاسفانه توی یه کاری سرمایه گذاری کردن که بخش اعظم سرمایه شون از بین رفت و چون این سرمایه گذاری توی ایران بود، پدر من مدتها پیگیر کارش بود و حتی کارای وکيلشون رو بررسی کرد و از صحت موضوع مطمئن شد.
    بعد وقتی که اومده بود ایران با بابام صحبت کرد و ازش خواهش کرد که بهش فرصت بده.
    بابای منم چون خودش تجربه یکبار ورشکستگی مالی داشت درکش کرد و گفت مانعی نیست اگه بخوای صبر کنی که سعی بکنه مشکلاتشو حل کنه.
    ایشون همه راهی رو که تا این سن رفته بود مجبور شد برگرده، علت اینکه الان اینقدر گرفتاری مالی داره این موضوعه.
    هزینه های ویزا و اقامت من برای رفتن ، خیلی بیشتر از ویزا و اقامت کشوراي اروپاییه.

    یه چیزی رو نمیفهمم، ایشون که احتمالا اونجا یه همخونه داشت، پس چرا انقد به آب و آتیش میزد، یه بار که بهش گفتم خواستگار دارم، علی رغم اینکه واقعا دستش خالی بود برای 7 روز پا شد اومد و به پدرم اصرار کرد که همه چی رو درست میکنم، پول خیلی زیادی خرج کرد برای اینکار، میگفت تلفنی بابات راضی نمیشه، باید بهش بگم نمیخوام از دستت بدم، خب همونجا با همون خانوم زندگی میکرد، دیگه چرا زندگی منو به آتیش کشید.

    من خواهر ندارم، اینو دارم به خواهرم که شما باشین میگم. می دونید پروسه انتخاب من چطوری شکل گرفت. احساس توی انتخابم خیلی دخیل شد، و فکر میکنم دلیل شکست این انتخاب همین باشه.

    الانم مشکلم اینه که این جدایی برام سخته، ولی میخوام انجامش بدم، دلم میخواست این موضوع که باورش دارم کاملا برام محرز میشد، چون به فراموش کردن این اتفاقات خیلی کمک میکرد.

  2. کاربر روبرو از پست مفید khat تشکرکرده است .

    شیدا. (یکشنبه 02 آبان 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. شاه کلید حل مشکلات : قضاوت درست
    توسط پرنیان یاسی در انجمن هیجانات و احساسات
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 23 دی 93, 12:13
  2. همسرم بی تفاوت است
    توسط رسپینا در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: دوشنبه 09 مرداد 91, 02:26
  3. مشکل تفاوت سنی 5 ساله با همسر آیندم (درخواست عاجزانه کمک از همه )
    توسط کوروش اول در انجمن تفاوت سنی در ازدواج
    پاسخ ها: 42
    آخرين نوشته: پنجشنبه 27 مرداد 90, 11:18
  4. شوهرم خیلی بی تفاوت است
    توسط خاله سوسکه در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: دوشنبه 19 اردیبهشت 90, 16:48

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:34 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.