سلام دوست من.
این همه شما نوشتی نشون میده همه مقصر هستن به غیر از شما.
به نظر من شما همسر خوبی داری. قدرش رو بیشتر بدون. با خانواده اش کاری ندارم.
در نظام خانواده، هر وقت نقش مرد کمرنگ میشه، چالش هایی رو با خودش همراه داره.
باید بتونی موقعیت مرد رو برای خودت دست و پا کنی.
شما اختلاف سنی زیادی دارین، وقتی به سن 30-32 برسی و خانومت چهله رو رد کنه، تازه اوضاع بدتر هم میشه.
پس باید بتونی مرد باشی.
اول یه کار خوب پیدا کنه. حتما و حتما خارح از خانه.
شده مسافرکشی کن، و صبح از خونه بیا بیرون و شب برگرد خونه و برای خونه خرید کن، زنگ بزن همسرت چیزی لازم نداری بخرم؟!
با مطالعه و حضور در جمع بزرگان میتونی خودت رو رشد بدی تا شخصیت شما پر رنگ تر بشه.
برات ارزوی موفقیت دارم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)