سلام. منم مى خواستم بگم با تمام نواقصى ها که ممکن هر پدر و مادرى داشته باشند دوسشون دارم بشدت بىست روز ازشون دور بودم اضطراب گرفتم ما باىد ىاد بگىرىم که شخصىتى باشىم که دىگران و اطراف کمتر بتوانند روى درون ما تاثىر بگزارند و ما رو ناراحت بکنند.
تشکرشده 1,106 در 598 پست
سلام. منم مى خواستم بگم با تمام نواقصى ها که ممکن هر پدر و مادرى داشته باشند دوسشون دارم بشدت بىست روز ازشون دور بودم اضطراب گرفتم ما باىد ىاد بگىرىم که شخصىتى باشىم که دىگران و اطراف کمتر بتوانند روى درون ما تاثىر بگزارند و ما رو ناراحت بکنند.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)