سلام. منم مى خواستم بگم با تمام نواقصى ها که ممکن هر پدر و مادرى داشته باشند دوسشون دارم بشدت بىست روز ازشون دور بودم اضطراب گرفتم ما باىد ىاد بگىرىم که شخصىتى باشىم که دىگران و اطراف کمتر بتوانند روى درون ما تاثىر بگزارند و ما رو ناراحت بکنند.