سلام استادبزرگ گرامی
خداروشکر، تاباشه از این تغییرهای مثبت...
اگر می خواهی یه ازدواج خوب داشته باشی باید اول برای بهتر شدن حس و حالت کاری بکنی و از این عاشق پیشگی که 4سال به دنبال خودت کشیدی دربیای.
باید از فکر اینکه مرام و مسلک خاصی داری دربیای و نگرشتو تعدیل کنی.
این جمله رو شاید حتی بزرگترین عرفا و علما و دانشمندان ما هم به زبون نیارن.میگن درخت هرچه پربارتر افتاده تر .
اگر جویای این هستی که به اعتقادت نسبت به پروردگار عمق ببخشی و اونو غنی کنی بدون ارزش گذاشتن به وجود خود و از لحاظ روحی و فکری و جسمی مراقب خود بودن باعث خوشحالی پروردگار هست .
ریاضت دادن های روحی ، باعث خوشحالی خدا نیست.
تا عمر داری این مسیر ادامه داره...مسیر رشد و کمال... پس به هیچ فکرت نچسب و به خاطرش تعصب نداشته باش.









علاقه مندی ها (Bookmarks)