به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 63

Threaded View

  1. #24
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 20 خرداد 96 [ 00:08]
    تاریخ عضویت
    1391-2-16
    نوشته ها
    139
    امتیاز
    6,293
    سطح
    51
    Points: 6,293, Level: 51
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 57
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    312

    تشکرشده 273 در 107 پست

    Rep Power
    41
    Array
    سلام آقا پژمان
    تاپیک های قبلی شما رو خونده بودم و تا حدودی در جریان مشکلات شما بودم

    همسرتان با اینکه به همدردی اومد و بچه ها خالصانه سعی در کمک ایشون داشتند اما مقابل اکثریت افراد جبهه گرفت !

    مشخصه شما این چند ساله خیلی اذیت شدی و زمان لازمه تا با این قضیه کنار بیای و زخم های قبل رو بهبود بدی و از اونها بعنوان تجربه استفاده کنی.

    خداروشکر هنوز خیلی جوانی . درسته خیلی زود درگیر تاهل و بچه شدی اما از اکثریت ادم ها جلوتری
    تحصیلات خوب، کار خوب، فرزند سالم و البته تجربه زندگی متاهلی!

    مواظب باش از تجربه های زندگی قبل خووب استفاده کنی برای تصمیم گیری در آینده نه اینکه ابزاری باشه برای بدبینی و ترس از ازدواج دوم و...

    در شرایط حاضر بنظرم بهیچوجه زود ازدواج نکن. هنوز احساسات کنترل نشده و مشخصه آروم نیستی. بگذار به ثبات برسی. این زمان برای افراد مختلف فرق میکنه. شاید 1 سال شاید 2 سال و ...
    اجازه بده کم کم کینه هایی که نسبت به همسر سابقت داری کمرنگ بشه و مهم تر از همه تکلیف خودت رو با زندگی مشخص کنی بعد برو سراغ ازدواج دوم!

    شاید بهتر باشه فعلا در مورد نگهداری فرزندتون پیش مادرش تصمیم نگیرید. چون ممکنه بخاطر نامناسب بودن شرایط روحیتون تصمیم اشتباهی بگیرید ! فعلا بگذارید پسر گلتون پیش خودتون باشه.

    مرخصی بدون حقوق و یک دوره فاصله گرفتن از همه این جریانات فرصت خوبی برای بازسازی روحیه شماست به شرطی که دور از تنش و استرس درباره تصمیم نگهداری بچه و همسر سابق و ...باشید!

    در نهایت بهتون تبریک میگم شما مرد فوق العاده ای هستین !
    از خدا میخوام همیشه همراه و یاورتون باشه و در آینده ای نه چندان دور، طعم شیرین آرامش و خوشبختی رو بچشید.
    موفق باشید

  2. 5 کاربر از پست مفید Shadi2 تشکرکرده اند .

    mahasty (پنجشنبه 06 آبان 95), meinoush (دوشنبه 26 مهر 95), پژمان (دوشنبه 26 مهر 95), آبی آسمونی (یکشنبه 02 آبان 95), شیدا. (دوشنبه 26 مهر 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:37 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.