سلام بر شما
بله. بالاخره اون روزهای عذاب آور تموم شد و الان روزهای خوبی رو با همدیگه داریم می گذرونیم. حدود یک سال هم هست که عروسی کردیم.
دوستانی که تمایل دارند حاضرم تجربه این دوره رو در اختیارشون قرار بدم. امیدوارم داستان من برای موارد مشابه آموزنده و کارگشا باشه.
التماس دعا








علاقه مندی ها (Bookmarks)