سلام
مرسی حتما امتحان میکنم ،اما یه مشکلی که من خودم دارم اینکه خیلی زود عصبانی شدم و برخورد خیلی زشت و وحشیانه ای با دخترم دارم خودمم بعدش خیلی پشیمون میشم اما نمیدونم چیکار کنم
تشکرشده 32 در 20 پست
سلام
مرسی حتما امتحان میکنم ،اما یه مشکلی که من خودم دارم اینکه خیلی زود عصبانی شدم و برخورد خیلی زشت و وحشیانه ای با دخترم دارم خودمم بعدش خیلی پشیمون میشم اما نمیدونم چیکار کنم
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)