با سلام
تاپیکهای قبلی شما برام آشناست ولی متاسفانه فرصت ندارم بخونمشون
ظاهرا شما از طلاق کاملا راضی هستید و قصد برگشت به زندگی قبلی رو هم ندارید
خوب از یه دیدگاه دیگه به زندگیتون نگاه کنید تصور کنید همسر شما کارمند هست اون موقع برای نگهداری بچه تون چکار میکردید احتمالا یا همون پرستار و یا مدرسه ای که گفتید میتونست مشکل گشا باشه پرستار رو که به هر دلیل نمیخواین می مونه همون نوع مدرسه که الان خیلی از پدر مادرهای شاغل این راه رو انتخاب می کنن
من خودم بچه هام پرستار دارن و به مشکلات داشتن پرستار آگاهی دارم اگر بچه من 7 سالش بود و توی شهر ما مدرسه تا بعد از ظهر بود من هم حتما همون گزینه مدرسه رو انتخاب میکردم
البته مشکل پنج شنبه ها و همینطور تابستان همچنان به قوت خودش باقی می مونه که برای اون باید فکری کرد مثلا پنج شنبه ها ببریدش با خودتون و تابستان هم یه مدت پیش خانوادتون باشه یا هر برنامه ای که میدونید
ولی در مورد مادرش هم لطفا منصف باشید
در مورد دیدن فرزندش بهش سخت نگیرید
نمیشه مادری که بچه ای رو به دنیا آورده و سخت ترین سالهای پرورشش رو در کنارش بوده علاقه ای به بچش نداشته باشه
اگر مشکل روانی شدید داره یه موضوع دیگه هستش
ولی اگر دیدارهای ایشون تاثیر منفی روی روان بچه نمیذاره و خوشحالش هم میکنه ازش دریغ نکنید یه برنامه منظم برای این دیدارها در نظر بگیرید
درسته که ثمره شما از جوانیتون این بچه هست ولی ثمره زندگی اون خانم چی هست
من سپردن بچه به خانوادتون یا مثلا خواهرتون رو اصلا نمی پسندم اون میتونه گاهی انجام بشه ولی به عنوان یه مسافرت نه به طور دائم
به نظر من بچه حتما باید پیش حداقل یکی از والدینش باشه
در مورد ازدواج مجدد هم لطفا عجولانه عمل نکنید و حواستون حتما به گزینه بچه باشه یه موقع کسی که بچه شما رو نمی پذیره انتخاب نکنید
پرواز کن آنگونه که می خواهی
وگرنه پروازت می دهند آنگونه که می خواهند
علاقه مندی ها (Bookmarks)