به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 63

Threaded View

  1. #11
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 دی 02 [ 10:23]
    تاریخ عضویت
    1391-5-02
    نوشته ها
    1,285
    امتیاز
    24,091
    سطح
    94
    Points: 24,091, Level: 94
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 259
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteranOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    3,681

    تشکرشده 4,954 در 1,249 پست

    Rep Power
    225
    Array
    با سلام
    تاپیکهای قبلی شما برام آشناست ولی متاسفانه فرصت ندارم بخونمشون
    ظاهرا شما از طلاق کاملا راضی هستید و قصد برگشت به زندگی قبلی رو هم ندارید
    خوب از یه دیدگاه دیگه به زندگیتون نگاه کنید تصور کنید همسر شما کارمند هست اون موقع برای نگهداری بچه تون چکار میکردید احتمالا یا همون پرستار و یا مدرسه ای که گفتید میتونست مشکل گشا باشه پرستار رو که به هر دلیل نمیخواین می مونه همون نوع مدرسه که الان خیلی از پدر مادرهای شاغل این راه رو انتخاب می کنن
    من خودم بچه هام پرستار دارن و به مشکلات داشتن پرستار آگاهی دارم اگر بچه من 7 سالش بود و توی شهر ما مدرسه تا بعد از ظهر بود من هم حتما همون گزینه مدرسه رو انتخاب میکردم
    البته مشکل پنج شنبه ها و همینطور تابستان همچنان به قوت خودش باقی می مونه که برای اون باید فکری کرد مثلا پنج شنبه ها ببریدش با خودتون و تابستان هم یه مدت پیش خانوادتون باشه یا هر برنامه ای که میدونید


    ولی در مورد مادرش هم لطفا منصف باشید
    در مورد دیدن فرزندش بهش سخت نگیرید
    نمیشه مادری که بچه ای رو به دنیا آورده و سخت ترین سالهای پرورشش رو در کنارش بوده علاقه ای به بچش نداشته باشه
    اگر مشکل روانی شدید داره یه موضوع دیگه هستش
    ولی اگر دیدارهای ایشون تاثیر منفی روی روان بچه نمیذاره و خوشحالش هم میکنه ازش دریغ نکنید یه برنامه منظم برای این دیدارها در نظر بگیرید
    درسته که ثمره شما از جوانیتون این بچه هست ولی ثمره زندگی اون خانم چی هست
    من سپردن بچه به خانوادتون یا مثلا خواهرتون رو اصلا نمی پسندم اون میتونه گاهی انجام بشه ولی به عنوان یه مسافرت نه به طور دائم
    به نظر من بچه حتما باید پیش حداقل یکی از والدینش باشه


    در مورد ازدواج مجدد هم لطفا عجولانه عمل نکنید و حواستون حتما به گزینه بچه باشه یه موقع کسی که بچه شما رو نمی پذیره انتخاب نکنید
    پرواز کن آنگونه که می خواهی
    وگرنه پروازت می دهند آنگونه که می خواهند

  2. 2 کاربر از پست مفید فکور تشکرکرده اند .

    meinoush (جمعه 23 مهر 95), پژمان (پنجشنبه 22 مهر 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:02 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.