تایپیک خیلی خوبیه ولی انجام دادن این کارها برای شما راحتتره برای ما که مشغله داریم فرصتش کمتر پیش میاد و اینکه فکر میکنند اگر یه مرد بعضی از این موارد رو انجام بده آویزون و لوس و... جلوه میکنه.
تشکرشده 56 در 29 پست
تایپیک خیلی خوبیه ولی انجام دادن این کارها برای شما راحتتره برای ما که مشغله داریم فرصتش کمتر پیش میاد و اینکه فکر میکنند اگر یه مرد بعضی از این موارد رو انجام بده آویزون و لوس و... جلوه میکنه.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)