تایپیک خیلی خوبیه ولی انجام دادن این کارها برای شما راحتتره برای ما که مشغله داریم فرصتش کمتر پیش میاد و اینکه فکر میکنند اگر یه مرد بعضی از این موارد رو انجام بده آویزون و لوس و... جلوه میکنه.