سلام به همه دوستان عزیز.
ببخشید که اینجا پست میزارم.من ستیلام شاید بعضی از دوستان منو یادشون بیاد.دلم برای تک تکتون تنگ شده.
من چون نمیدونستم چطوری میتونم تغییر اسم بدم مجبور شدم با یه نام جدید مجددا ثبت نام کنم و در حال حاضر توی سایت اسم جدید برای خودم گذاشتم.
دوستتون دارم دوستان مجازی.







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)