
نوشته اصلی توسط
arah
"سلام عزیزم این که تو تاپیک فرد دیگه ای مشکلتو مطرح کنی باعث میشه نتونی درست راهنمایی بگیری یه تاپیک جدید باز کن عنوان متناسب با مشکلت واسش انتخاب کن اونوقت دوستان خیلی راحتتر میتونن تجربیاتشونو در اختیارت بذارن.مطالبو پشت هم و بدون فاصله ننویس که ساده تر بشه به مشکلت پی برد."
من خودم تجربه زیاده ندارم و تازه عقد کردم اما تو رابطه خودم زیاد در قید و بند زنگ زدن نیستم اگرم نامزدم یه روز بهم زنگ نزنه خیلی راحت میگذرم و با یه پیام محبت آمیز مثلا بهش میگم امروز صداتو نشنیدم دلم تنگت شده اینجوری خودش دفعه بعد حواسش هست که تماس بگیره. درمورد زود رنج بودن همسرتم نیاز به صبر و حوصله شما داره که بهتر بشه چون تک پسرم هست شاید بخاطر توجه خونواده حساس تر بار اومده، شما باید خیلی دقت کنی که طوری رفتار کنی ایشون بدونه واست اولویت داره و درعین حال زیاد منفعل نشی.
واینو یادت باشه تحت هیچ شرایطی اقتدارشو زیر سوال نبر و تحقیرش نکن مخصوصا جلو بقیه هیچوقت نگو تو زودرنجی یاغرورشو بشکنی از حالا هم تمرین کن پیش هیچکس مشکلات زندگیتو نگی و از همسرت گلایه نکنی چون خونوادش ممکنه چند بار طرفتو بگیرن اما در نهایت ورق بر میگرده و همسرتم ناراحت میشه و باعث رنجش بیشترش میشه.
ایشالا تاپیک جدید که باز کردی دوستایی که تجربشون بیشتره بهتر راهنماییت میکنن موفق و خوشبخت باشی
علاقه مندی ها (Bookmarks)