به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 8 , از مجموع 8

Threaded View

  1. #6
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 17 مهر 95 [ 14:04]
    تاریخ عضویت
    1395-7-15
    نوشته ها
    5
    امتیاز
    33
    سطح
    1
    Points: 33, Level: 1
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 15.0%
    تشکرها
    0
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط arah نمایش پست ها
    "سلام عزیزم این که تو تاپیک فرد دیگه ای مشکلتو مطرح کنی باعث میشه نتونی درست راهنمایی بگیری یه تاپیک جدید باز کن عنوان متناسب با مشکلت واسش انتخاب کن اونوقت دوستان خیلی راحتتر میتونن تجربیاتشونو در اختیارت بذارن.مطالبو پشت هم و بدون فاصله ننویس که ساده تر بشه به مشکلت پی برد."

    من خودم تجربه زیاده ندارم و تازه عقد کردم اما تو رابطه خودم زیاد در قید و بند زنگ زدن نیستم اگرم نامزدم یه روز بهم زنگ نزنه خیلی راحت میگذرم و با یه پیام محبت آمیز مثلا بهش میگم امروز صداتو نشنیدم دلم تنگت شده اینجوری خودش دفعه بعد حواسش هست که تماس بگیره. درمورد زود رنج بودن همسرتم نیاز به صبر و حوصله شما داره که بهتر بشه چون تک پسرم هست شاید بخاطر توجه خونواده حساس تر بار اومده، شما باید خیلی دقت کنی که طوری رفتار کنی ایشون بدونه واست اولویت داره و درعین حال زیاد منفعل نشی.

    واینو یادت باشه تحت هیچ شرایطی اقتدارشو زیر سوال نبر و تحقیرش نکن مخصوصا جلو بقیه هیچوقت نگو تو زودرنجی یاغرورشو بشکنی از حالا هم تمرین کن پیش هیچکس مشکلات زندگیتو نگی و از همسرت گلایه نکنی چون خونوادش ممکنه چند بار طرفتو بگیرن اما در نهایت ورق بر میگرده و همسرتم ناراحت میشه و باعث رنجش بیشترش میشه.

    ایشالا تاپیک جدید که باز کردی دوستایی که تجربشون بیشتره بهتر راهنماییت میکنن موفق و خوشبخت باشی
    ازصاحب این تاپیک معذرت میخوام حتمادراسرع وقت یه تاپیک جداگونه درست میکنم
    ببخشیدخانم آرا شماوقتی میگین که یروزنامزدتون زنگ نمیزنه شمابهش پیام میدین که بعدن حواسش باشه زنگ بزنه ینی شماهیچ تلاشی واسه زنگ زدن به ایشون نمیکنین؟وانتظاردارین که نامزدتون همش بهتون زنگ بزنه.ینی تابحال نشده که شماتماسی باایشون بگیرین؟

  2. کاربر روبرو از پست مفید نیلوفرآبی* تشکرکرده است .

    arah (یکشنبه 25 مهر 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. هوس بازی های نامزدم و ترس من از تنهایی
    توسط مرضیه-ف در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: سه شنبه 21 خرداد 92, 21:07
  2. با این دل هوس بازی که دارم اجازه بدم بیان خواستگاری ؟
    توسط forever alone در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: دوشنبه 27 آذر 91, 23:13
  3. عروس بزگتر بهتر است یا عروس کوچکتر خانواده؟
    توسط باربی در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: یکشنبه 26 شهریور 91, 20:52
  4. بازی با موس و
    توسط کنجکاو در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 12 شهریور 88, 22:49
  5. دوست مجازی ! احساس مجازی !
    توسط lord.hamed در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 41
    آخرين نوشته: دوشنبه 16 دی 87, 16:54

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:13 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.