به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 564

Threaded View

  1. #10
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 13:13]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    1,581
    امتیاز
    42,128
    سطح
    100
    Points: 42,128, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,384

    تشکرشده 6,950 در 1,499 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    330
    Array
    خوشمزه ترین پفکی که خوردم

    رابطه ام با پفک جان یجوریه که هرازگاهی به طور وحشتناک عاشقانه هوسش میکنم

    یکی از روزها همسرم بعد ظهر بیرون رفت و حدود ساعت پنج برگشت دیگه کلا خونه بودیم تا اینکه اخر شب باز هوای پفک کردم طوری که طاقت یه لحظه دوریشو نداشتم رفتم به شوشو جون بگم که بره برام بخره و شوخی هم نداشتم

    وقتایی که این چیزا رو میخام با صدای بچه گونه و نهایت لوس شدن خواسته ام رو میگم
    گفتم بابا جونی من پفک میخوام حالا چیکال کنم ؟ بعدم با یه حالت خاصی ایستادم و نگاهش کردم گفت باشه عزیزم برو پشت تی وی رو ببین تا برم برات بخرم
    نمیدونین پشت تی وی چه خبر بود ؟ یه پفک خوشگل ازین طلایی ها وااااااااای خدای من اونجا برق می زد

    ظهر برام خریده بوده و گذاشته پشت میز تی وی تا سورپریزم کنه (از قضا هم من اون شب هوس کردم بله ما اینجوریم دلمون به دل هم راه داره )

    نمیدونم دقیقا دو متر یا سه متر پریدم رو هوا و باز هم نمیدونم این ذوق بخاطر پفک عزیزم بود یا بخاطر توجه همسر عزیزم ؟
    خلاصه این پفک یه سکانس کاملا عاشقانه بین ما بوجود اورد ویه بوسه محکم و گنده نثارش کردم و شبمون پر از قربون صدقه و بغل وعشق و مهربانی شد ...............




    تا اینکه سه روز پیش همسرم رفت یه شهر دیگه که خیلی دوره امروز داشتم خونه تکونی میکردم پشت تی وی دیدم باز ازون پفک طلایی ها هست خیلی دل تنگ شدم این بار دیگه پریدنی در کار نبود تو سکوتم نشستم و دو سه تا دونه فقط خوردم اخه بغضم نمی ذاشت قورتش بدم .
    ویرایش توسط فرشته اردیبهشت : جمعه 16 مهر 95 در ساعت 21:00

  2. 11 کاربر از پست مفید فرشته اردیبهشت تشکرکرده اند .

    Ashab (پنجشنبه 29 مهر 95), azade1992 (شنبه 04 شهریور 96), Eram (دوشنبه 26 مهر 95), paiize (یکشنبه 18 مهر 95), کلانتر جو (پنجشنبه 26 بهمن 96), نازنین2010 (چهارشنبه 16 فروردین 96), میشل (شنبه 17 مهر 95), بارن (یکشنبه 18 مهر 95), ستیلا (شنبه 17 مهر 95), شمیم الزهرا (یکشنبه 18 مهر 95), صبا_2009 (شنبه 17 مهر 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:15 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.